Портфоліо


Назва проекту 

Дивовижні перетворення

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Хімія, інформатика

Вік учнів, клас

7 клас, 12 - 13 років

Стислий опис проекту

Учні ознайомляться з галузями практичного використання набутих знань та умінь в практичній діяльності та в повсякденному житті.  «Хіміки-науковці»  опрацьовують різні джерела інформації з метою встановлення зв’язку між набутими знаннями та повсякденним життям;  «Хіміки-фантазери» складають по даній темі прислів’я, казки, вірші, кросворди, ребуси. З групами вчитель визначає джерела інформації, спосіб збору і аналізу інформації, форми представлення результатів. Учні ознайомлюються з критеріями оцінки результатів, розподіляють обов’язки між членами груп.


В ході роботи над проектом групи збирають інформацію, проводять експеримент за шаблоном, спостерігають за його перебігом, оформлюють результати досліджень, працюють над звітами, користуючись формами оцінювання з балами.    Вчитель спостерігає, дає поради, консультує, перевіряє правильність проведення дослідів.

Повний План вивчення теми   

 План впровадження проекту

Навчальні цілі

Після завершення проекту учні зможуть:
  • Розрізняти фізичні та хімічні явища.
  • Формувати поняття про хімічні реакції, розрізняти фізичні та хімічні властивості речовин.
  • Визначати ознаки й умови перебігу хімічних реакцій.
  • Набути навичок проводити експеримент, спостерігати за його перебігом і результатами, формулювати висновки.
  • Досліджувати фізичні властивості речовин.
  • Використовувати комп’ютерні технології  (програми для створення презентацій, буклетів) як інструмент для досліджень, організації, оцінювання інформації;
  • Набудуть навички самостійної роботи та роботи в групах.

Опис оцінювання


Учні з самого початку роботи над проектами заповнюють таблицю ЗХД таблицю, для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами; продумати, як забезпечити  учнів  інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок у разі необхідності. Кожен учень заповнює учнівський план проекту за допомогою форми, яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне навчання. Виконують хімічний експеримент за шаблоном. Спостереження за роботою учнів вчителем, дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку.  Учні також використовують форми оцінювання з балами, за якою вони мають створювати презентації, буклети. По закінченні роботи над проектом учням пропонується відповісти на кілька запитань з файлу опитувальник. Використовують  форми оцінювання для здійснення самооцінки своєї роботи та отримання оцінки з боку їх однокласників. Оцінювання  здійснюється вчителем на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію з тієї ж  форми оцінювання з балами і учнівських таблиць та висновків до завдань.

Діяльність учнів та вчителя


Підготовка до проекту

Вчитель знайомить  зі змістом проектного підходу і мотивує учнів. Допомагає учням у постановці цілей з демонстрацією презентації .
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті хімії
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті інформатики

Планування
Учні заповнюють таблиці З-Д-Х та заповнюють учнівський план проекту. Вчитель пропонує ідеї, висловлює припущення, затверджує план дій. Учні розподіляються на групи. Кожній групі дається окреме завдання: «Хіміки-аналітики» слідкувати за демонстрацією дослідів, знаходять цікаві описи реакцій, проводять їх, вивчити фактори, що впливають на перебіг таких реакцій; «Хіміки-дослідники»  з’ясовують  від чого залежать властивості речовин,  які зміни відбуваються з речовинами,  як відрізнити фізичні і хімічні явища, визначають ознаки та умови протікання хімічних реакцій, проводять відповідні досліди; , «Хіміки-науковці»  опрацьовують різні
джерела інформації з метою встановлення зв’язку між набутими знаннями та повсякденним життям;  «Хіміки-фантазери» складають по даній темі прислів’я, казки, вірші, кросворди, ребуси. З групами вчитель визначає джерела інформації, спосіб збору і аналізу інформації, форми представлення результатів. Учні ознайомлюються з критеріями оцінки результатів, розподіляють обов’язки між членами груп.
Дослідження
В ході роботи над проектом групи збирають інформацію, проводять експеримент за шаблоном, спостерігають за його перебігом, оформлюють результати досліджень, працюють над звітами, користуючись формами оцінювання з балами.    Вчитель спостерігає, дає поради, консультує, перевіряє правильність проведення дослідів.
 Результати роботи над проектом та звіт груп
Групи аналізують інформацію, роблять висновки. Свої звіти у вигляді презентацій представляють групи «Хіміки-аналітики» та «Хіміки-дослідники»,у вигляді буклету свій звіт надає група «Хіміки-фантазери», а «Хіміки-науковці»  оформлюють  звіт у вигляді презентації в Microsoft Office Power Point. .
На завершення учням пропонується відповісти на питання щодо засвоєння ними теми.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Наталія Миколаївна Романченко

Фах, навчальний предмет

Вчитель біології та хімії

Навчальний заклад Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради Луганської області

Місто\село, район, область смт Троїцьке, Троїцький район, Луганська область

Контактні дані e-mail:

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 28.09.2012

Місце проведення тренінгу Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Троїцької районної ради    Луганської області

Тренери Федорущенко Наталія Юріївна

Немає коментарів:

Дописати коментар