Назва проекту
Дивовижні
перетворення
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія, інформатика
Вік учнів, клас
7 клас, 12 - 13 років
Стислий опис проекту
Учні ознайомляться з галузями практичного використання набутих знань та умінь в практичній діяльності та в повсякденному житті. «Хіміки-науковці» опрацьовують різні джерела інформації з метою встановлення зв’язку між набутими знаннями та повсякденним життям; «Хіміки-фантазери» складають по даній темі прислів’я, казки, вірші, кросворди, ребуси. З групами вчитель визначає джерела інформації, спосіб збору і аналізу інформації, форми представлення результатів. Учні ознайомлюються з критеріями оцінки результатів, розподіляють обов’язки між членами груп.
В ході роботи над проектом групи збирають інформацію, проводять експеримент за шаблоном, спостерігають за його перебігом, оформлюють результати досліджень, працюють над звітами, користуючись формами оцінювання з балами. Вчитель спостерігає, дає поради, консультує, перевіряє правильність проведення дослідів.
Повний План вивчення теми
План впровадження проекту
Навчальні цілі
Після
завершення проекту учні зможуть:
- Розрізняти фізичні та хімічні явища.
- Формувати поняття про хімічні реакції, розрізняти фізичні та хімічні властивості речовин.
- Визначати ознаки й умови перебігу хімічних реакцій.
- Набути навичок проводити експеримент, спостерігати за його перебігом і результатами, формулювати висновки.
- Досліджувати фізичні властивості речовин.
- Використовувати комп’ютерні технології (програми для створення презентацій, буклетів) як інструмент для досліджень, організації, оцінювання інформації;
- Набудуть навички самостійної роботи та роботи в групах.
Опис оцінювання
Учні з самого початку роботи над проектами заповнюють
таблицю ЗХД таблицю, для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до
початку їх роботи над проектами;
продумати, як забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних
навичок у разі необхідності. Кожен учень заповнює
учнівський план проекту за допомогою форми, яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати
власне навчання. Виконують хімічний експеримент за шаблоном.
Спостереження за роботою учнів вчителем, дозволяє оцінити розуміння учнів і,
при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку. Учні також використовують форми оцінювання з
балами, за якою вони мають створювати презентації, буклети. По закінченні
роботи над проектом учням пропонується відповісти на кілька запитань з файлу
опитувальник. Використовують форми оцінювання для здійснення самооцінки своєї роботи та отримання оцінки з боку їх однокласників. Оцінювання здійснюється
вчителем на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів.
Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію з
тієї ж форми оцінювання з балами і
учнівських таблиць та висновків до завдань.
Діяльність учнів та вчителя
Підготовка до проекту
Вчитель знайомить зі змістом проектного підходу і
мотивує учнів. Допомагає учням
у постановці цілей з демонстрацією презентації .
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті хімії
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті інформатики
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті хімії
Інструкція з техніки безпеки в кабінеті інформатики
Планування
Учні
заповнюють таблиці З-Д-Х та заповнюють учнівський план проекту. Вчитель пропонує
ідеї, висловлює припущення, затверджує план дій. Учні розподіляються на групи. Кожній групі дається
окреме завдання: «Хіміки-аналітики» слідкувати за демонстрацією дослідів, знаходять
цікаві описи реакцій, проводять їх, вивчити фактори, що впливають на перебіг
таких реакцій; «Хіміки-дослідники» з’ясовують від чого залежать властивості речовин, які зміни відбуваються з речовинами, як відрізнити фізичні і хімічні явища,
визначають ознаки та умови протікання хімічних реакцій, проводять відповідні
досліди;
, «Хіміки-науковці» опрацьовують
різні
джерела інформації з метою встановлення
зв’язку між набутими знаннями та повсякденним життям; «Хіміки-фантазери» складають по
даній темі прислів’я, казки, вірші, кросворди, ребуси. З групами вчитель
визначає джерела інформації, спосіб збору і аналізу інформації, форми
представлення результатів. Учні ознайомлюються з критеріями оцінки результатів,
розподіляють обов’язки між членами груп.
Дослідження
В
ході роботи над проектом групи збирають інформацію, проводять експеримент за шаблоном, спостерігають за його перебігом, оформлюють
результати досліджень, працюють над звітами, користуючись формами оцінювання з балами. Вчитель спостерігає, дає поради, консультує, перевіряє
правильність проведення дослідів.
Групи аналізують
інформацію, роблять висновки. Свої звіти у вигляді презентацій представляють
групи «Хіміки-аналітики» та «Хіміки-дослідники»,у
вигляді буклету свій звіт надає група «Хіміки-фантазери», а «Хіміки-науковці» оформлюють звіт у вигляді презентації в Microsoft Office Power Point. .
На
завершення учням пропонується відповісти на питання щодо засвоєння ними теми.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Наталія Миколаївна Романченко
Фах, навчальний предмет
Вчитель біології та хімії
Немає коментарів:
Дописати коментар